Porównaj oferty

kredytów hipotecznych

Zostaw kontakt, a doradca finansowy oddzwoni z najlepszą ofertą!

Zostaw kontakt

DNB Bank Polska

Historia

DNB Bank Polska S.A. działa od 2002 r. Przez czternaście lat swojej działalności w Polsce zyskał zaufanie wielu przedsiębiorców z wielu branż. Właścicielem tej prężnie rozwijającej się instytucji bankowej jest  Grupa DNB – największa norweska grupa finansowa. Wyróżnia się ona przede wszystkim wysokimi długoterminowymi ratingami (A+ wg Standard&Poor’s oraz Aa2 wg Moody’s) oraz największym zaufaniem klientów (wśród skandynawskich placówek bankowych). Placówki banku znajdują się w 19 krajach. DNB Bank znajdziemy między innymi: w Londynie, Nowym Jorku czy Singapurze. Jego akcje notowane są na giełdzie w Oslo.

Oferta produktowa

DNB Bank Polska S.A. to specjalistyczny bank korporacyjny obsługujący duże przedsiębiorstwa i sektor publiczny. Pracownicy banku obsługują przede wszystkim klientów z sektora energetycznego, TMT (Telekomunikacja, Media, Technologia), motoryzacyjnego oraz sektora publicznego. Na dzień dzisiejszy bank działa bardzo prężnie w takich branżach jak: TMT, Energia i Paliwa, Żywność, Opakowania, Motoryzacja, Usługi.

Bank oferuje bogaty katalog produktów i rozwiązań finansowych takich jak chociażby:  funkcjonalne karty płatnicze, bieżąca obsługa rachunków bankowych, finansowanie handlu, factoring, rachunki powiernicze i zastrzeżone, mieszkaniowe rachunki powiernicze, obligacje komunalne.

To co wyróżnia DNB Bank to bardzo dobra struktura organizacyjna. Dzięki pracy wykwalifikowanych specjalistów z wieloletnim, niezbędnym doświadczeniem wszystkie usługi oraz transakcje dokonywane są bardzo szybko – z dbałością i troską o każdy, nawet najdrobniejszy szczegół. Konsultanci są do dyspozycji klientów cały czas. Telefonicznie, bliżej przedstawiają ofertę banku osobom zainteresowanym oraz nowym klientom. Odpowiadają także na wszystkie pytania i wątpliwości kontrahentów. Są na bieżąco ze wszystkimi zmianami w przepisach bankowych. Dzięki temu mogą świadczyć klientom korporacyjnym usługi na najwyższym poziomie.

Jeśli prowadzisz firmę i chcesz dbać o interesy swojej spółki sprawdź ofertę DMB Bank koniecznie.

Wypowiedzenie umowy, zgłoszenia szkody

Wypowiedzieć umowę można pisemnie wypełniając formularz przygotowany przez bank. Wypowiedzenie umowy na produkt czy usługę można wysłać pocztą listem poleconym za potwierdzeniem odbioru lub złożyć osobiście w centrali banku lub jednej z placówek: https://www.dnb.pl/pl/o-banku/kontakt/placowki-banku/lista-placowek

W przypadku zagubienia lub kradzieży kart wydanych przez DNB Bank Polska S.A. dokonaj natychmiastowego zastrzeżenia karty pod numerem:

  • 828 828 828 (czynny 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu)
  • 801 301 103 lub + 48 22 531 39 39  (czynny od godziny 8:00 do 18:00 w dni robocze) lub,
  • + 48 (22) 515 31 50  (czynny 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu).

Utracenie dokumentu tożsamości m.in. dowodu osobistego, paszportu, może wiązać się z tym, że nasze dane zostaną wykorzystane do celów przestępczych np. wyłudzania kredytów, kradzieży wypożyczanych przedmiotów dokonywania zakupów z odroczoną płatnością, podpisywania umów najmu lub unikania opłat. Klienci DNB Bank Polska S.A. mogą zastrzec dokument w następujący sposób:

  • wizyta  w placówce,
  • telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 18:00:
  • 801 301 103 – opłata jak za połączenie lokalne, numer dostępny w kraju;
  • +48 (22) 531 39 39 – numer płatny, dostępny w kraju, za granicą i z telefonów komórkowych.

Zgłoszone dokumenty zostaną wprowadzone do ogólnopolskiej bazy - Systemu DOKUMENTY ZASTRZEŻONE, którego administratorem danych jest Związek Banków Polskich. W Systemie uczestniczą niemal wszystkie polskie banki i wiele innych firm. System DOKUMENTY ZASTRZEŻONE chroni osoby, które utraciły swoje dokumenty tożsamości poprzez ograniczenie możliwości ich późniejszego wykorzystania do celów przestępczych.

Zgłoszenie to nie jest tożsame z urzędowym zastrzeżeniem utraconego dokumentu - należy też jak najszybciej zgłosić stratę na Policji i w odpowiednim urzędzie gminy czy dzielnicy

Dane kontaktowe

Centrala DNB Banku Polska S.A.
ul. Postępu 15 C
02-676 Warszawa

tel. (22) 524 10 00
fax (22) 524 10 01

Centrum kontaktu (infolinia)
801 301 103

Infolinia dla Klientów Indywidualnych, Małych i Średnich Przedsiębiorstw oraz Wspólnot Mieszkaniowych:
801 301 103
+48 (22) 531 39 39
E-mail: ok2@dnb.pl

Konsultanci odpowiadają na pytania oraz przyjmują reklamacje od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 18:00 w przypadku Klientów Indywidualnych oraz od 8:00 do 17:00 w przypadku Małych i Średnich Przedsiębiorstw oraz Wspólnot Mieszkaniowych.

Zgłoszenia zastrzeżeń kart przyjmowane są 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

Zespół Account Manager’ów dla Klientów Korporacyjnych:
+48 (22) 524 18 88
E-mail: helpdesk@dnb.pl
od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 17:00.